أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۱۴۹۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۰۱ مهر ۱۳۹۸
واکنش کاربران عراقی فضای مجازی به دیدار رهبرانقلاب؛
دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با تعدادی از موکب داران عراقی بازتاب گسترده ای در شبکه های مجازی به ویژه توئیتر داشته است.
به گزارش پایگاه 598، دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با تعدادی از موکب داران عراقی بازتاب گسترده ای در شبکه های مجازی به ویژه توئیتر داشته است به طوری‌که کابران عراقی در این پست ها بر وحدت میان ملت ایران و عراق تحت شعار «حب الحسین یجمعنا» تاکید داشته اند.

آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب روز چهارشنبه گذشته با شماری از موکب داران عراقی دیدار کردند. ایشان در مراسم تکریم و تقدیر از مهمان‌نوازی موکب‌داران عراقی و خادمان راهپیمایی اربعین، ضمن تشکر صمیمانه از رفتار کریمانه ملت بزرگ عراق، راهپیمایی اربعین را موضوعی بی‌نظیر و جهانی و زمینه‌ساز گسترش معرفت حسینی(ع) و تشکیل تمدن نوین اسلامی خواندند و گفتند: راهپیمایی بزرگ اربعین، آیت عظمای الهی و نشانه اراده پروردگار بر نصرت امت اسلامی است.

رهبر انقلاب اسلامی رفتار و کرامت اسلامی و عربی مردم عراق در میهمان‌نوازی از زائران اربعین را بی‌نظیر و بر مبنای عشق حسینی دانستند و افزودند: از صمیم قلب و از طرف ملت ایران از همه شما موکب‌داران که در ایام اربعین، کرامت و مودت را در بالاترین حد بروز می‌دهید و از همه ملت بزرگ عراق و از مسئولان دولت آن که با تأمین امنیت، زمینه‌های این حرکت عظیم را فراهم می‌کنند، و از علما و مراجع عظام عراق، تشکر می‌کنم.

این دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با موکب داران بازتاب گسترده ای در شکبه های اجتماعی و فضای مجازی داشت به طوریکه با گذشت چندین روز از برگزاری این دیدار، هنوز کابران شبکه های مجازی به ویژه توئیتر اقدام به بازانتشار سخنان رهبر معظم انقلاب در جریان نشست مذکور می کنند.

این پست ها در فضای مجازی غالبا با هشتگ #الحسین_یجمعنا و زیارة الأربعین منتشر شده است. در ادامه به تعدادی از پست های مذکور اشاره می کنیم.
یک کاربر عراقی با انتشار تصویر فوق بر وحدت میان ملت عراق و ایران تاکید کرده است
یک کاربر عراقی دیگر نیز در پاسخ به پست منتشر شده در خصوص دیدار رهبر معظم انقلاب با موکب داران عراقی نوشته است: این استقبال از زوار محترم از هر جایی که می آیند برای ما عراقی ها یک وظیفه به شمار می آید

یک کاربر عراقی در توئیتر در پاسخ به سخنان رهبر معظم انقلاب و تشکر از موکب داران عراقی نوشته است: برای انجام وظیفه، تشکر لازم نیست، زوار امام حسین و برادران ما از ایران که به عراق برای زیارت مقدسات می آیند خوش آمده اند. عشق به امام حسین ما را به هم نزدیک می کند و خدمت رسانی به زوار ابا عبدالله برای ما افتخار به شمار می آید

یک کاربر عراقی دیگر نیز در پاسخ به سخنان رهبر انقلاب نوشته است: ما در اینجا به خدمت رسانی به زوار اباعبدالله افتخار می کنیم.
یک کاربر عراقی نیز پاسخ داده است: درود به برادران ما در جمهوری اسلامی. وی هشتگ ایران و عراق از یکدیگر جدا نمیشوند را نیز در پایین پاسخ خود قرار داده است.
یکی از موکب داران عراقی نیز که در این دیدار حضور داشته نوشته است: از امام خامنه ای به دلیل استقبال از موکب داران حسینی در کنگره تکریم خادمان اربعین حسینی قدردانی می کنیم. ما در این مورد استقبال گرم همگان قرار گرفتیم که نمونه آن کم است. خدا آقای خامنه ای و ایران و عراق را زیر «شعار حسین ما را جمع می کند» حفظ کند.
بسیاری از کابران عراقی نیز سخنان رهبر معظم انقلاب را در جریان دیدار با موکب داران این کشور بازانتشار کردند. این پست ها با هشتگ الحسین_یجمعنا منتشر شده است. نکته قابل توجه در این پستها تأکید بر وحدت میان ایران و عراق و هم چنین نامیدن رهبر انقلاب اسلامی به عنوان ولی امر مسلمین و رهبر به شمار می رود.

هم چنین در بسیاری از این پست ها به استقبال گرم ایرانی ها از موکب داران عراقی در جریان سفر آنها به این کشور اشاره شده است. البته نباید در این بین از اقدام برخی ایادی آمریکا و رژیم صهیونیستی برای اختلاف افکنی میان مردم عراق و ایران به ویژه در جریان راهپیمایی عظیم اربعین و کم اهمیت جلوه دادن آن غافل بود به طوریکه عده بسیار معدودی از افراد با انتشار پست های جهت دار سعی دارند این طور القاء کنند که حضور زائران ایرانی در مراسم اربعین حسینی در عراق باعث ایجاد مشکلات برای این کشور شده و نشان دهنده نفوذ ایران در عراق است؛ این در حالیست که بسیاری از کاربران عراقی بر اتحاد میان دو کشور در سایه عشق به امام حسین(ع) تاکید کرده اند.

منبع: حامیان ولایت
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها