يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۱۵۸۸
زمان انتشار: ۱۴:۵۵     ۰۳ مهر ۱۳۹۸
به گزارش پایگاه 598 به نقل از الف،  غیبت مجید تخت روانچی، سفیر دائم ایران در سازمان ملل در تصاویر دیدارهای وزیر امور خارجه و رئیس جمهور کشورمان در نیویورک مشهود بود.

در عکس های منتشر شده از برنامه ها و دیدارهای رییس جمهور و هیات رسمی کشورمان به جای مجید تخت روانچی نماینده دایم ایران در سازمان ملل، اسحاق آل حبیب معاون نمایندگی و مسئول بخش رسانه ای نمایندگی دائم کشورمان در سازمان ملل حضور دارند.(در اینجا بخوانید)

این در حالی است که طبق عرف دیپلماتیک در تمام دیدارهای رسمی رییس‌جمهور با سران کشورها در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل، نماینده دائم کشورمان حضور داشته است.

 پیگیری‌ خبرنگار الف از وزارت خارجه حاکی است که تخت روانچی به دلیل کسالت و عمل جراحی سخت قادر به حضور در دیدارها نبوده است، اما در جریان  اخبار قرار دارد.

دقایقی پیش، پرویز اسماعیلی معاون اطلاع رسانی ریاست جمهوری در توییتی نوشت: علت غیبت مجید تخت روانچی صرفا کسالت ایشان و تجوزیر پزشک برای استراحت کامل  طی چند روز اخیر ایشان به طور دائم با هیات کشورمان در تماس هستند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها