أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۱۵۹۷
زمان انتشار: ۱۵:۰۰     ۰۳ مهر ۱۳۹۸
وزیر خارجه روسیه با گوشه و کنایه از رفتار آمریکا مبنی بر عدم صدور روادید برای اعضای هیأت روسیه به منظور شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل انتقاد کرد.
به گزارش پایگاه 598، مهر به نقل از ایتارتاس، سرگئی لاوروف وزیرخارجه روسیه در اظهاراتی کنایه‌آمیز از آمریکا به دلیل آنکه برای حضور در هفتاد و چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل، به وی روادید داده است؛ تشکر کرد.

وی در این باره گفت: خوشحالم که فرصت دیدار در نیویورک فراهم شد. خوشحالم که سرانجام برخلاف دیگر اعضای هیـأت روسیه، ویزای آمریکا را گرفتم. واشنگتن خیلی ملاحظه به خرج داد.

لاوروف پیشتر نیز رفتار آمریکا مبنی بر عدم صدور روادید برای هیأت روسی را شرم‌ آور توصیف کرده بود.

گفتنی است آمریکا از اعطای روادید به شماری از اعضای هیأت روسی ازجمله «کنستانتین کوساچف» رئیس کمیته شورای خارجی مجلس سنای روسیه به منظور شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل امتناع کرد.

به گفته کوساچف، ۱۰ نفر از این هیأت موفق به اخذ روادید نشدند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها