أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۱۶۳۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۵     ۰۴ مهر ۱۳۹۸
آزمون دشوار مقابل فرهاد و شاگردان ؛
مراسم قرعه کشی رقابت های قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک 2020 امروز برگزار و امیدهای ایران در گروه مرگ قرار گرفتند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، با مشخص شدن چهره 16 تیم صعود کننده به مرحله نهایی جام ملت های زیر 23 آسیا در سال 2020 آیین گروه بندی مرحله نهایی این رقابت ها در تایلند دقایقی پیش در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد تا فرهاد مجیدی و شاگردانش رقبای خود را بشناسند.


امیدهای ایران در مرحله مقدماتی بعد از عراق به عنوان یکی از تیم های دوم برتر گروه های مختلف به سختی جواز صعود به مرحله نهایی را دریافت کرد حالا در این مرحله هم چندان خوش شانس نبود تا در یکی از دشوارترین و به نوعی مرگبارترین گروه ها شانس خود را برای رسیدن به توکیو 2020 امتحان کند.


ایران در سید چهارم قرعه کشی امروز قرار داشت از همین رو پیش بینی می شد که با قدرت های سرشناس و سرسختی مواجه شود که در نهایت هم در گروه C با تیم های ازبکستان، کره جنوبی و چین هم گروه شد تا با بدشانسی تمام برای رسیدن به المپیک عبور از گروه مرگ را پیش رو داشته باشد.


رویارویی با کره جنوبی به عنوان یکی از رقیبان سنتی ایران در قاره آسیا همین طور ازبکستانی که با همان تیم جوانان قهرمان آسیا وارد کوران رقابت ها می شود می تواند دشواری های زیادی پیش پای امیدها قرار بدهد ضمن این که نباید از چین هم به سادگی گذشت، تیمی که تا یکی دو هفته قبل گاس هیدینگ چهره مشهور هلندی را بالای سر خود می دید.

 


فرهاد مجیدی در حالی با چنین قرعه دشواری روبرو شد که روند آماده سازی او و شاگردانش در هفته ها و ماه های گذشته به هیچ عنوان امیدوار کننده نبود تا شائبه ایجاد تغییرات روی نیمکت رهبری امیدها به یکی از سوژه های داغ فوتبال ایران تبدیل شود. چهره محبوب استقلالی ها که این روزها به شدت مشغول آنالیز بازی های لیگ و شاگردانش در کوران رقابت ها است حالا با قرار گرفتن در گروه مرگ باید تلاش دوچندانی برای آماده سازی امیدها در دستور کار داشته باشد.


امیدهای ایران که عدم حضورشان در رقابت های المپیک 44 سال شده است برای شکستن این طلسم حالا باید به تیمی تبدیل شوند که در گام اول توان عبور از قدرت هایی همچون کره جنوبی، چین و ازبکستان در مرحله گروهی را داشته باشد سپس در مرحله بعد بتواند قدم به قدم به جمع سه تیم برتر مسابقات برسد تا یکی از سه مسافر آسیایی در فوتبال المپیک باشد. همان طور که از گروه بندی ها و برنامه اعلام شده مشخص است فدراسیون فوتبال و فرهاد مجیدی به عنوان نفر اول کادر فنی امیدها باید با تدارکی کامل گام به این مسابقات بگذارند تا این طلسم به 48 سال نرسد.

 

برنامه بازی های ایران در دور گروهی رقابت های ملت های آسیا زیر 23 سال که ژانویه 2020(بهمن 98) در تایلند برگزار می شود به این شرح اعلام شد.
روز اول 
ایران – ازبکستان
روز دوم 
ایران – کره جنوبی 
روز سوم
ایران – چین
زمان و مکان دقیق مسابقات امیدهای ایران هنوز به صورت رسمی اعلام نشده و مقامات برگزار کننده تا ساعاتی دیگر برنامه کامل مرحله گروهی و نهایی را اعلام خواهند کرد.

 

 

 

این هم جامی است که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای قهرمان زیر 23 سال ملت های قاره کهن در نظر گرفته است، جامی که صاحب آن هم راهی المپیک می شود هم جایزه ای به ارزش تقریبی یک میلیون دلار دریافت می کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها