أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۱۶۷۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۰۶ مهر ۱۳۹۸
مدیر اجرایی ستاد اربعین: تا امروز یک میلیون و ۲۱۲ هزار و ۶۰۰ نفر در سامانه سماح نام نویسی کرده اند.
به گزارش پایگاه 598، آقای امیر مرادی مدیر اجرایی ستاد اربعین با بیان اینکه تعداد ثبت نام‌های قطعی شده یک میلیون و ۱۰۸ هزار و ۵۱۹ نفر هستند، افزود: ۱۷۰ هزار و ۸۶۵ نفر مربوط به استان تهران، ۱۱۹ هزار و ۱۰۳ نفر استان خوزستان، ۹۵ هزار و ۹۹۹ نفر استان خراسان رضوی، ۹۲ هزار و ۳۶۱ نفر استان اصفهان، ۸۶ هزار و ۷۳۷ نفر استان فارس و ۵۲ هزار و ۷۲۵ نفر نیز از استان مازندران هستند که بیشترین آمار محسوب می‌شود.

وی گفت:: با توافق ایران و عراق زائران می‌توانند از ۱۰ شهریور (اول محرم) تا ۷ آبان (۳۰ صفر) بدون نیاز به تهیه روادید و به شرط ثبت نام در سامانه سماح(ساماندهی مشتاقان ایام حضور در اعتاب مقدسه ستاد مرکزی اربعین)، همراه با گذرنامه معتبر برای زیارت اربعین وارد کشور عراق شوند.

آقای مرادی افزود: لغو روادید برای این بازه زمانی است و خارج از این زمان، زائران موظف به تهیه روادید از طریق دفاتر زیارتی هستند، ضمن اینکه لغو روادید برای یک بار سفر زیارتی است.

مدیر اجرایی ستاد اربعین حسینی گفت:: زائران برای پرداخت هزینه‌های مصوب فقط از طریق درگاه پرداخت الکترونیک سامانه سماح اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام در سامانه سماح، رایگان و هزینه‌های دریافتی برای خدمات درمانی و بیمه زائران است، افزود: مجموع مبلغ دریافتی برای این خدمات ۲۵ هزار تومان است.
منبع:خبرگزاری صدا و سیما
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها