يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۱۶۹۲
زمان انتشار: ۱۰:۲۲     ۰۷ مهر ۱۳۹۸
وکیل مدافع حسین هدایتی در رابطه با اقدامات موکلش در رابطه با حکم رد مال از سوی دادگاه توضیحاتی داد.
به گزارش پایگاه 598، سیامک مدیرخراسانی وکیل مدافع حسین هدایتی در رابطه با اقدامات موکلش در رابطه با ردمال سه ماه بعد از صدور حکم، اظهار کرد: هیچ اقدامی از سوی حسین هدایتی برای ردمال انجام نشده است.

وی با بیان اینکه از زمان صدور حکم متهم فرصت دارد ردمال را انجام دهد، گفت: دادسرای اجرای احکام به دنبال اجرای حکم صادر شده از سوی دادگاه است.

مدیر خراسانی در پاسخ به این سوال که اگر هدایتی در طول اجرای حکم زندان اقدامی برای ردمال انجام ندهید، چه تصمیمی برای وی گرفته می‌شود، گفت: تا زمانی که حکم ردمال اجرا نشود، فرد محکوم از زندان آزاد نمی‌شود.

پرونده حسین هدایتی به اتهام مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق نظام پولی و بانکی به‌موجب تحصیل ۸ فقره تسهیلات اعطایی به‌مبلغ ۵ هزار و ۸۶۹ میلیارد و ۳۹۶ میلیون ریال، خیانت در امانت و پولشویی در شعبه سوم دادگاه ویژه جرائم اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار و به تحمل ۲۰ سال حبس و محرومیت دائم از به‌کارگیری خدمات دولتی و رد مال معادل ۴ هزار و ۸۸۹ میلیارد و ۳۹۵ میلیون ریال به‌نفع بانک سرمایه و تحمل ۷۴ ضربه شلاق در انظار عمومی محکوم شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها