أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۶۱۷۰۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۰۷ مهر ۱۳۹۸
روز گذشته سخنگوی نیروهای مسلح یمن با اعلام عملیات بزرگ «نصر من الله» در نجران عربستان از اسارت هزاران نظامی سعودی و متلاشی شدن سه تیپ نظامی این رژیم خبر داد که اولین تصاویر از اسرای وابسته به ائتلاف سعودی در عملیات «نصرمن الله» ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در محور «نجران» را مشاهده می‌کنید.
به گزارش پایگاه 598، روز گذشته سخنگوی نیروهای مسلح یمن با اعلام عملیات بزرگ «نصر من الله» در نجران عربستان از اسارت هزاران نظامی سعودی و متلاشی شدن سه تیپ نظامی این رژیم خبر داد که اولین تصاویر از اسرای وابسته به ائتلاف سعودی در عملیات «نصرمن الله» ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در محور «نجران» را مشاهده می‌کنید.


یحیی سریع روز گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی،‌ جزئیات عملیات بزرگ نظامی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن علیه متجاوزان را اعلام کرد. وی خاطر نشان کرد ما عملیات «نصر من الله» را در نجران انجام دادیم که طی آن هزاران تن از نظامیان سعودی را اسیر کردیم.
سریع افزود عملیات نظامی «نصر من الله » بزرگترین عملیات گام به گام در برابر نیروهای دشمن از زمان آغاز تجاوزگری است که چند ماه طول کشید.
وی گفت پس از تسلیم شدن هزاران نفر از نیروهای دشمن، نیروهای ما به تامین امنیت اسیران در برابر حملات هوایی دشمن اقدام کردند.
سریع تصریح کرد در این عملیات سه تیپ دشمن به طور کامل از هم فروپاشید و مقادیر زیادی سلاح به غنیمت گرفته شد.
وی ادامه داد صدها نفر از جمله شماری از افسران و نیروهای ارتش سعودی در عملیات نجران به اسارت درآمدند و صدها کیلومتر مربع در محور نجران آزاد شد.
برخی از منابع غیر رسمی در شبکه مجازی مدعی شده اند که تعداد اسرای نیروهای ائتلاف سعودی ٧ هزار نفر است که ٩٠٠ نفر از آنها کادرهای نظامی هستند. این منابع به نقل از شاهدان عینی همچنین مدعی شده اند که ائتلاف سعودی سرگرم انجام حملات گسترده هوایی در این منطقه است تا از این طریق اسرا را کشته یا زمینه فرار آنها را فراهم کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها