أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۱۷۱۱
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۰۷ مهر ۱۳۹۸
رئیس‌جمهور آمریکا بامداد یکشنبه (به وقت تهران) با انتشار یک پیام ویدئویی از نماینده‌های کنگره بابت آغاز روند استیضاح علیه او گلایه کرد.
به گزارش پایگاه 598، «دونالد ترامپ» که نماینده‌های دموکرات کنگره روند تحقیقات اسیتضاح از او را آغاز کرده‌اند یک پیام ویدئویی خطاب به مردم آمریکا منتشر کرد.

ترامپ در این پیام ویدئویی گفته که دموکرات‌ها در حال تهدید کردن ارزش‌های آمریکایی هستند. او گفت: «آنها می‌خواهند تفنگ شما را بگیرند، مراقبت‌های درمانی شما را بگیرند. رأیتان را بگیرند. آزادی‌تان را بگیرند.»

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین مدعی شد او به دلیل آنکه در حال «مبارزه» برای مردم آمریکا است مورد هجمه نمایندگان دموکرات قرار گرفته است.

ترامپ گفت: «نمی‌توانیم اجازه بدهیم این اتفاق رخ دهد، چون کشورمان به طرز بی‌سابقه‌ای در معرض خطر قرار گرفته است. همه چیز خیلی ساده است. آنها می‌خواهند جلوی من را بگیرند چون من دارم برای شما مبارزه می‌کنم و من هیچ وقت اجازه نمی‌دهم این اتفاق بیفتد.»

او بعد از آن هم در چند توئیت از آغاز تحقیقات استیضاح گلایه کرد و از «آدام شیف»، رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا خواست از سمتش استعفا کند.

وی نوشت: «چطور رئیس‌جمهوری را استیضاح می‌کنید که بزرگترین اقتصاد کشورمان را به وجود آورده، ارتش را بازسازی کرده و آن را به قدرتمندترین شکلش در تاریخ درآورده، مالیات‌ها و مقررات‌های بی‌سابقه را از میان برداشته، امور کهنه‌سربازان را اصلاح کرده و کلی کارهای دیگر کرده؟»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها