أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۶۱۷۷۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۸     ۰۹ مهر ۱۳۹۸
تمامی خدمات مراکز درمانی تامین اجتماعی در مرز‌ها به زائران حسینی رایگان است.
به گزارش پایگاه 598، سید مجید صادقی‌راد معاون برنامه‌ریزی و نظارت اداره کل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی در باره اقدامات این سازمان در خصوص خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی گفت: ستاد کشوری بهداشت و درمان اربعین حسینی در وزارت بهداشت تشکیل شده است و ما نیز عضوی از این ستاد هستیم.

وی ادامه داد:‌از چند ماه گذشته جلسات ستاد درباره خدمات رسانی به زائران حسینی برگزار شده است و ستاد استانی بهداشت و درمان نیز در استان‌های زیربط تشکیل و نماینده سازمان تامین اجتماعی عضو ستاد استانی است.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت اداره کل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: امسال از ۱۸ مهر تا ۳ آبان برنامه کشیک ستاد مرکزی انجام می‌شود و برای هر روز در این ایام نیرو‌های سازمان تامین اجتماعی خدمات لازم را انجام می‌دهند.

صادقی‌راد گفت:‌ادارات کل درمان سه استان ایلام، خوزستان و کرمانشاه در این مدت در آماده باش قرار دارند و سه استان همدان، لرستان و اصفهان معین استان‌های ذکر شده هستند.

وی ادامه داد:‌پد هلیکوپتر نیز در این استان‌ها دایر شده است که در صورت نیاز به جابجایی بیمار اقدامات لازم را انجام دهند.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت اداره کل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی گفت: درمانگاه‌های تامین اجتماعی که در مسیر مرز‌ها قرار دارد نیز ساعت کاری آن‌ها در صورت نیاز افزایش می‌یابد و حتی به صورت ۲۴ ساعته خدمات لازم را ارائه خواهند داد.

صادقی‌راد خاطرنشان کرد: در سه مرز چزابه، مهران و شلمچه پایگاه‌های درمانی سازمان تامین اجتماعی دایر می‌شود و در راستای تامین دارو و تجهیزات لازم تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی گفت: تمامی خدمات مراکز درمانی تامین اجتماعی در مرز‌ها به زائران حسینی کاملا رایگان است.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت اداره کل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی گفت:‌در سال ۹۷ نیز مجموع خدماتی که این سازمان به زائران ارائه داده است در حوزه‌های مختلف بوده و به ۳۰ هزار نفر خدمات درمانی رایگان ارائه داده‌ایم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها