يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۱۸۱۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۴     ۱۰ مهر ۱۳۹۸
فرمانده تیپ ۲۱۴ تکاوران حضرت امیر(ع) منطقه دوم دریایی گفت: آمریکا در خلیج فارس سه بار در برابر رزمندگان ایران به زانو درآمد که نشان از اقتدار و توانمندی جمهوری اسلامی ایران در منطقه است.
به گزارش پایگاه 598، سرهنگ پاسدار احمد دولابی صبح امروز در جمع کارکنان دادگستری دشتی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر از اقتدار و توانمندی نیرو‌های مسلح به ویژه منطقه دوم نیروی دریایی سپاه خبر داد و اظهار داشت: آمریکا در خلیج فارس سه بار در برابر رزمندگان ایران به زانو درآمد که نشان از اقتدار و توانمندی جمهوری اسلامی ایران در منطقه است.

وی، با بیان اینکه جزیره فارسی خاطرات زیادی از شکست آمریکا و اقتدار ایران در خاطره دارد، تصریح کرد: جزیره فارسی در ۶۴ مایلی بوشهر و در ۱۳۰ کیلومتری بوشهر قرار دارد و این جزیره محل خار و ذلیل شدن آمریکایی‌هاست چراکه ابهت آمریکایی‌ها ۳ مرحله در اطراف جزیره فارسی شکسته شد.

فرمانده تیپ ۲۱۴ تکاوران حضرت امیر (ع) منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اشاره به حماسه آفرینی شهید مهدوی و همرزمانش در ۱۶ مهر سال ۱۳۶۶ در برخورد مستقیم با آمریکا در خلیج فارس خاطر نشان کرد: ۱۶ مهرماه سالروز شهادت شهید مهدوی یادوار حماسه آفرینی‌های رزمندگان اسلام در برابر آمریکا است چراکه شهید مهدوی و یارانش کار بزرگی در برابر آمریکایی در اطراف جزیره فارسی انجام دادند.

سرهنگ پاسدار دولابی با اشاره به گوشه‌ای از رشادت شهید مهدوی در برخورد با آمریکایی‌ها تصریح کرد: شهید مهدوی و یارانش قبل از عملیات مین‌های در مسیر شناور‌های آمریکایی قرار داده بودند که این مین‌ها سبب نابودی شناور‌های آمریکایی شدند.

وی از افزایش توان تجهیزاتی و نیروی انسانی کارآمد در نیروی دریایی سپاه خبر داد و بیان کرد: امروز از لحاط توان و اقتدار، نیرو‌های مسلح به ویژه منطقه دوم نیروی دریایی سپاه از آمادگی بالایی برخوردار هستند.

فرمانده تیپ ۲۱۴ تکاوران حضرت امیر (ع) منطقه دوم نیروی دریایی سپاه افزود: نیروی دریایی سپاه دارای تجهیزاتی به‌روز، مدرن و پیشرفته که دشمن از توان آمادگی رزمندگان ایرانی وحشت کرده است.

وی، با تاکید بر ایمان و صلابت و رزمندگان تصریح کرد: ایمان، توکل بر خدا، روحیه شهادت‌طلبی و روحیه ایثاری سبب شده است ما در برابر دشمن تا دندان‌مسلح با قدرت ایستادگی کنیم.

سرهنگ دولابی با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه از لحاظ تجهیزاتی و موشکی از ظرفیت و توانمندی بالایی برخوردار است خاطر نشان کرد: الان نیروی پرتوان نیروی دریایی سپاه با امکانات و تجهیزات مدرن جلو توطئه‌های دشمنان با اقتدار ایستاده است و تودهنی محکمی به دشمنان زده می‌شود.

وی، توان موشکی نیروی دریایی سپاه را بسیار بالا دانست و گفت: شناور‌ها و قایق‌های نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس امان را از دشمن بریده‌اند و دشمن در هراس و وحشت قرار دارد.

فرمانده تیپ ۲۱۴ تکاوران حضرت امیر (ع) منطقه دوم دریایی سپاه با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: نفوذی‌ها خواستند عکس و تابلو شهدا را از میادین و کوچه‌ها حذف کنند، ولی جوانان ما ایستادند و هم اکنون شاهد نصب تابلو‌ها و تمثال شهدا هستیم.

سرهنگ دولابی با اشاره به اقتدار مسلمانان در پیاده‌روی اربعین حسینی گفت: پیاده‌روی اربعین حسینی نمادی از عظمت مسلمانان است که دشمن با مشاهده این اقتدار، به وحشت و هراس افتاده است.

وی با بیان اینکه هر روز بر اقتدار و عظمت ایران اسلامی افزوده می‌شود تاکید کرد: رزمندگان اسلام و نیروی دریایی سپاه تمام حرکات دشمن را در خلیج فارس رصد می‌کند و مانند عقابی بر سر دشمن فرود می‌آید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها