أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۱۸۶۴
زمان انتشار: ۱۴:۵۰     ۱۱ مهر ۱۳۹۸
قابل توجه ملت شریف ایران و سید حسن آقای خمینی؛
تمامی تصاویر از سایت نان خور نام محل زندگی امام (جماران) اخذ شده، این سایت به نحوی مدیریت می شود که شما روی هر خبری کلیک کنید اول نیازمندیهای خود و سگ و خانواده تان را برطرف می کند بعد می توانید خبری را که در پی آن بودید را مطالعه کنید!
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه 598، مهدی کوچک‌زاده نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در یادداشتی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است با انتقاد از رویکرد سایت جماران وابسته موسسه تنظیم و حفظ نشر آثار امام خمینی که از بودجه عمومی بیت المال استفاده می کند نوشت:

سایت جماران ؛
هم دغدغه برای "خوراک سگ و گربه ملت” را دارد!



هم به فکر "خوشگلی ناموس ملت” است!



هم برای "مدرک بین المللی موسیقی بچه های” آن ملت خوشگل سگ باز چاره اندیشی می کند!



هم در یافتن "کالای خواب آلمانی” ملت را راهنمایی می کند!



هم دغدغه بی "مکانی” ملت را التیام‌می بخشد!



هم "مرجع تقلید” برای ملت دست و پا می کند!


مگر ملت بیشتر از این چه می خواهند؟!


پ.ن ۱: تمامی تصاویر از سایت نان خور نام محل زندگی امام (جماران) اخذ شده، این سایت به نحوی مدیریت می شود که شما روی هر خبری کلیک کنید اول نیازمندیهای خود و سگ و خانواده تان را برطرف می کند بعد می توانید خبری را که در پی آن بودید را مطالعه کنید!

پ.ن ۲: امام خمینی رضوان الله علیه:
آری، اگر ملت ایران از همه اصول و موازین اسلامی و انقلابی خود عدول کند و خانه عزت و اعتبار پیامبر و ائمه معصومین – علیهم السلام – را با دستهای خود ویران نماید، آن وقت ممکن است جهانخواران او را به عنوان یک ملت ضعیف و فقیر و بی‌فرهنگ به رسمیت بشناسند؛ ولی در همان حدی که آنها آقا باشند ما نوکر، آنها ابرقدرت باشند ما ضعیف؛ آنها ولیّ و قیّم باشند ما جیره خوار و حافظ منافع آنها؛ نه یک ایران با هویت ایرانی – اسلامی؛ بلکه ایرانی که شناسنامه‌اش را امریکا و شوروی صادر کند؛ ایرانی که ارابه سیاست امریکا یا شوروی را بکشد.

پ.ن۳: قالَ وَ مِنْ ذُرِّيَّتي قالَ لا يَنالُ عَهْدِي الظَّالِمينَ
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها