أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۱۹۵۶
زمان انتشار: ۰۹:۴۸     ۱۵ مهر ۱۳۹۸
یک سرباز رژیم صهیونیستی در قامت ورزشکار در مسابقات جهانی دوومیدانی 2019 قطر حضور پیدا کرده که حواشی متعددی را در پی داشته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، این روزها دوحه قطر میزبان مسابقات جهانی دوومیدانی است. حضور 5 ورزشکار از رژیم صهیونیستی باعث اعتراض ملت قطر و سایر کشورهای مسلمان شده است.

در جدیدترین خبر از حضور صهیونیست‌ها در قطر، هویت یکی از ورزشکاران این رژیم فاش شد. مشخص شد که سربازی از نیروهای اشغالگر بوده که اکنون به عنوان دونده دوی مارتن در این کشور حضور دارد.

کاربران مجازی با انتشار تصویری از ادفا کوهین، دونده خانم اسرائیلی با لباس نیرو نظامی رژیم صهیونیستی، مسئولان بلند پایه قطر را مخاطب قرار دادند کهبه یک سرباز متجاوز میدان داده و خون شهدای فلسطینی را پایمال کرده اند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها