أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۱۹۸۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۹     ۱۵ مهر ۱۳۹۸
«عباس عبدی» فعال سیاسی اصلاح طلب در مصاحبه با روزنامه شرق با اشاره به موضوع پرداخت یارانه به مردم گفت:«اصولا اینکه پولی در بودجه باشد و به مردم داده شود، بی‌معنی است.

به گزارش پایگاه 598، «عباس عبدی» فعال سیاسی اصلاح طلب در مصاحبه با روزنامه شرق با اشاره به موضوع پرداخت یارانه به مردم گفت:«اصولا اینکه پولی در بودجه باشد و به مردم داده شود، بی‌معنی است...یارانه‌های غیرمستقیم هم خیانت و هم اتلاف منابع است».

عبدی چندی پیش با اعتراض نسبت به حذف یارانه ثروتمندان گفته بود:«من کلا مخالف این هستم که کسی حذف شود...اگر یارانه‌ها را بطو کلی مساوی کنند کار خیری انجام داده‌اند».

اصلاح طلبان از یکسو پرداخت یارانه به مردم را مصداق هدررفت منابع می نامند و از سوی دیگر به دفاع تمام قد از مفسدان دانه درشت اقتصادی می پردازند و افزایش افسار گسیخته قیمت ها را نیز اقدامی مناسب جلوه می دهند!

این طیف در اقدامی تأمل برانگیز پرداخت یارانه به مردم را «مصیبت عظما» نامیده و در مقابل، مفسدان دانه درشت اقتصادی را «ذخایر نظام» می نامد!

اکنون به دلیل مدیریت نادرست از سوی دولت، میزان نقدینگی به رقم سرسام آور 2000 هزارمیلیاردتومان رسیده است. پیش از این کارشناسان تاکید کرده بودند که تنها با 20 درصد رقم نقدینگی می توان به مقدار قابل توجهی مشکل بیکاری و رکود را رفع کرد.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها