أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۲۰۰۰
زمان انتشار: ۰۹:۰۹     ۱۶ مهر ۱۳۹۸
رئیس قرارگاه ویژه مرز خسروی گفت: امکان اسکان شبانه برای 20 هزار زائر در شهرستان قصرشیرین و مرز خسروی فراهم شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جعفر همتی پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: صبح امروز (15 مهرماه) مرز خسروی بعد از چهار روز بسته بودن به دلیل ناامنی‌‌ها و درگیرهای ایجاد شده در برخی شهرهای عراق، مجددا بازگشایی شد و هم‌اکنون شاهد اعزام سیل عظیمی از زائران در کمال آرامش و آسایش از این مرز به عتبات عالیات هستیم.

رئیس قرارگاه ویژه مرز خسروی ادامه داد: امکانات و زیرساخت‌های مناسب و در حد مطلوبی از لحاظ تغذیه، اسکان، پارکینگ و... در شهرستان قصرشیرین و پایانه مرزی خسروی فراهم شده است.

وی با اشاره به فعالیت مرز خسروی از ساعت 7:30 صبح تا 16:30 عصر، گفت: مرز خسروی تا ساعت 16:30 دقیقه عصر فعال است و تردد شبانه ندارد، با توجه به این موضوع اسکان شبانه برای 20 هزار نفر در شهرستان قصرشیرین و مرز خسروی فراهم شده است.

همتی ظرفیت پاکینگ‌های آماده شده در قصرشیرین را برای 45 هزار خودرو اعلام کرد و گفت: اتوبوس‌های برای اعزام زائران از سه‌راهی نصرآباد (خروجی قصرشیرین) تا مرز خسروی با توجه به ممنوعیت عبور ومرور با خودرو شخصی در این مسیر، تدارک دیده شده که زائران را نیز پس از بازگشت به کشور از مرز به قصرشیرین منتقل می‌کنند.

وی مرز خسروی را نزدیکترین مرز به کاظمین، سامرا و کربلا دانست و افزود: مرز خسروی از سنوات گذشته همواره معبر اصلی به عتبات عالیات بوده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها