أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۲۰۳۰
زمان انتشار: ۱۱:۳۰     ۱۶ مهر ۱۳۹۸
معاون استانداری کرمانشاه:
معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: از روز گذشته که مرز خسروی بازگشایی شد تاکنون بیش از چهار هزار زائر از این مرز عبور کرده‌اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، محمدابراهیم الهی تبار در همایش گرامیداشت روز ملی روستا و عشایر استان کرمانشاه که امروز(16 مهر) برگزارشد، به بازگشایی مرز خسروی پس از وقفه‌ای چند روزه اشاره کرد و گفت: از صبح دیروز (دوشنبه) که مرز بازگشایی شده تا ساعت 9 و نیم امروز(سه شنبه) بیش از چهار هزار زائر اربعین حسینی از این مرز وارد خاک عراق شدند.

وی افزود: هرچند صبح امروز با حجم وسیعی از زوار در مرز خسروی مواجه شدیم، اما خوشبختانه کارها به شکلی روان در حال انجام است.

معاون استانداری کرمانشاه با بیان اینکه حجم زائرین برای روزهای آینده افزایش بیشتری خواهد یافت، عنوان کرد: با تمهیدات اندیشیده شده، شرایط در مرز خسروی به خوبی پیش می‌رود و مشلکی در تردد زوار نیست.

وی ساعت تردد از مرز خسروی را از ساعت 7 صبح تا 4 بعدازظهر اعلام کرد.

الهی تبار در پایان تاکید کرد: تمامی زیرساخت‌های لازم برای رفاه حال زائرین در مرز خسروی فراهم است.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها