يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۲۰۳۲
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۱۶ مهر ۱۳۹۸
سوخت‌گیری با کارت جایگاه‌داران در پمپ بنزین‌ها کاهش یافت
از ساعت صفر بامداد سه شنبه ۱۶ مهر ماه میزان سوخت‌گیری با کارت جایگاه‌داران در پمپ بنزین‌ها به ۲۰ لیتر کاهش یافت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اعلام کرد که از ساعت صفر بامداد سه‌شنبه( ۱۶ مهر ماه) میزان سوخت گیری با کارت جایگاه داران در پمپ‌بنزین ها به ۲۰ لیتر کاهش یافت. قبلا این مقدار ۳۰ لیتر بوده است.

شرکت ملی پخش تأکید کرد هموطنان جهت سهولت در سوختگیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنند. یادآوری می‌شود میزان لیتراژ در هر بار سوختگیری با کارت سوخت شخصی خودروها همان ۶۰ لیتر است.

ضمناً چنانچه به هر دلیلی مراجعان کارت سوخت به همراه نداشته باشند در کلیه جایگاه‌ها کارت سوخت آزاد موجود است.

همچنین به منظور رفاه حال هموطنان، درخواست می شود در زمان مسافرت، کارت سوخت شخصی خود را به همراه داشته باشند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها