يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۲۰۶۲
زمان انتشار: ۱۰:۵۳     ۱۷ مهر ۱۳۹۸
موکب حرم حضرت معصومه (س) مستقر در عمود ۱۰۸۰ مسیر نجف به کربلا به ارائه خدمات مختلف به زائران از جمله اجرای برنامه‌های فرهنگی می‌پردازد که سخنرانی حجت‌الاسلام فرحزاد طی 10 شب از جمله این برنامه‌ها است.
به گزارش پایگاه 598، موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) در مسیر نجف به کربلا در کنار عمود ۱۰۸۰ برگزار می‌شود.

در این موکب برنامه‌های مختلف فرهنگی برای زائران در نظر گرفته شده که در دهه دوم ماه صفر برنامه سخنرانی و مرثیه‌سرایی سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) در این موکب اجرا می‌شود.

 

برپایی محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان ایرانی و عراقی، سخنرانی حجت‌الاسلام حبیب‌الله فرحزاد و مرثیه‌سرایی حسن شالبافان از جمله برنامه‌های فرهنگی موکب آستان حضرت معصومه (س) است.

ارائه خدمات مختلف از جمله خدمات فرهنگی، اسکان، پذیرایی و... از جمله خدمات این موکب است، همچنین راه‌اندازی سرویس بهداشتی، حمام، درمانگاه، استقرار آمبولانس از دیگر برنامه‌های موکب آستان حضرت معصومه (س) در ایام اربعین حسینی در مسیر نجف به کربلا است.

علاقه‌مندان به مشارکت در خدمت‌رسانی به زائران اربعین می‌توانند نذورات خود را از طریق کددستوری #۲۵۱*۷۴۱* و یا مراجعه به سامانه nazr.amfm.ir ارسال کنند.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها