أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۲۰۸۷
زمان انتشار: ۱۱:۳۸     ۱۸ مهر ۱۳۹۸
مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: هم‌اکنون ‌‌ترافیک در محور حمیل-ایلام سنگین است همچنین در محور خرمشهر به پایانه مرزی شلمچه، محور قصرشیرین به پایانه مرزی خسروی و محور اهواز-بستان منتهی به پایانه چزابه، ترافیک پرحجم است.

به گزارش پایگاه 598، ایمان محرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی محورهای منتهی به پایانه‌های مرزی چهارگانه  (مهران، شلمچه، چزابه و خسروی) اظهار داشت: در حال حاضر ‌‌ترافیک در محور حمیل-ایلام به پایانه مرزی مهران در مقاطع سرابله، شباب، تونل آزادی، مهدی آباد، تونل راه کربلا، صالح آباد، گلان، روستای بانروشان، صالح‌آباد، روستای گلان، کنجانچم و کمربندی مهران سنگین است.

وی با اشاره به اینکه دوربین‌های نظارت تصویری ترافیک نیمه سنگین را در محور خرمشهر به پایانه مرزی شلمچه و بالعکس در مقطع یادمان شهدای شلمچه نشان می‌دهد، گفت: هم‌اکنون تردد پرحجم در محور قصرشیرین به پایانه مرزی خسروی محدوده کمربندی قصرشیرین را شاهدیم.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اضافه کرد: در حال حاضر همچنین تردد ‌در محور اهواز-بستان منتهی به پایانه مرزی چزابه پرحجم است.

* ترافیک سنگین در محور‌‌ هراز

محرابی‌نیا بیان کرد: در حال حاضر رصد تردد در جاده‌ها از طریق 794 دستگاه دوربین نظارت تصویری و 2259 دستگاه ترددشمار انجام می‌شود.

‌وی در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی محورهای منتهی به شمال کشور نیز اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک‌ در محور هراز مسیر شمال به جنوب در مقاطع شنگلده و گزنک سنگین است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به بروز ترافیک نیمه سنگین در محور تهران-پردیس مقطع جاجرود، گفت: هم‌اکنون تردد در مسیرهای رفت و برگشت محورهای کندوان، فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت روان است.

محرابی‌نیا با اشاره به بارش باران در جاده چالوس و آزادراه قزوین-رشت، اضافه کرد: در ‌محورهای هراز و فیروزکوه ‌شرایط جوی خاصی مشاهده نمی‌شود.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به بروز ترافیک سنگین در آزادراه تهران-کرج-قزوین مقطع مهرشهر و گلشهر از بروز ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران مقطع پل کلاک، ساسانی و پل فردیس خبر داد.

فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها