يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۲۰۹۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۳     ۱۸ مهر ۱۳۹۸
تردد زائران در مرز شلمچه افزایش‌یافته اما نبود اتوبوس سبب ایجاد مشکل در این مرز شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، هم‌زمان با نزدیک شدن به روز اربعین تردد زائران در مرز شلمچه افزایش‌یافته اما نبود اتوبوس سبب ایجاد مشکل در این مرز شده است. زائران زیادی در پشت دروازه‌هایی که برای کنترل تردد زائران تعبیه‌شده منتظر مانده‌اند و ازدحام جمعیت ایجادشده است.

مسئولان در ستاد اربعین مرز شلمچه در حال رفع این مشکل هستند و به همین دلیل روند تردد زائران در این پایانه دچار کندی شده است اما مرز همچنان باز است. مرز شلمچه تنها نقطه مرزی کشورمان با عراق است که زائران تبعه خارجی امکان عزیمت به اربعین را از کشورمان دارند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها