يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۲۱۰۶
زمان انتشار: ۱۵:۵۹     ۱۹ مهر ۱۳۹۸
شرکت ملی نفتکش ایران، اصابت موشک از خاک عربستان به نفتکش ایرانی در دریای سرخ را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه 598، در حالی که برخی از رسانه‌ها بعد از حادثه برای نفتکش سابیتی در دریای سرخ، این حادثه را ناشی از اصابت موشک شلیک شده از عربستان اعلام کرده بودند، این موضوع از سوی شرکت ملی نفتکش تکذیب شد.

به گزارش «تابناک» شرکت ملی نفتکش ایران اعلام کرد: خبر منتشر شده در خصوص اصابت موشک از خاک عربستان به نفتکش ایرانی که به نقل از شرکت ملی نفتکش منتشر شده است تکذیب می شود.

گفتنی است، با وجود این حادثه، اکنون نفتکش در وضعیت پایداری قرار دارد و نشت نفت نیز متوقف شده و خدمه نفتکش در سلامت هستند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها