يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۲۱۱۰
زمان انتشار: ۱۶:۰۲     ۱۹ مهر ۱۳۹۸
به گفته‌ی قنادان شهروندانی که با خودروی شخصی به سمت مسیر راهپیمایی حرکت می‌کنند، امکان پارک رایگان در پارکینگ‌های تعیین شده را خواهند داشت.

به گزارش پایگاه 598، علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با بیان این‌که مراسم جاماندگان اربعین 27 مهرماه برگزار می‌شود، گفت: برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر این مراسم تمهیداتی از سوی سازمان تاکسیرانی پیش بینی شده است به این صورت که تاکسیرانان از خطوط مختلف سطح شهر تهران به سمت مسیر راهپیمایی تعیین شده برای خدمت رسانی به شهروندان حضور خواهند داشت.

وی با اعلام این‌که تاکسیرانان از ساعت 6 الی 14، شهروندان را به سمت مسیرهای راهپیمایی در شهرری منتقل خواهند کرد، گفت: البته سرویس‌دهی در خطوط دیگر تاکسیرانی تا پایان روز شنبه ادامه خواهد داشت. همچنین یک سرویس ویژه رایگان با 50 دستگاه تاکسی ون به صورت رایگان (در مسیر مترو شهرری تا میدان شهرری و از میدان نماز تا مترو جوانمرد) به شهروندان از مترو به حرم عبدالعظیم حسنی(علیه السلام) در مسیر رفت و برگشت سرویس‌ خواهند داد.

به گفته‌ی قنادان شهروندانی که با خودروی شخصی به سمت مسیر راهپیمایی حرکت می‌کنند، امکان پارک رایگان در پارکینگ‌های تعیین شده را خواهند داشت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها