أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۲۱۱۲
زمان انتشار: ۱۶:۰۵     ۱۹ مهر ۱۳۹۸
سرپرست معاونت عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر از اسکان موقت قریب به 18 هزار نفر از زائران اربعین طی پنج روز گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، حامد سجادی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد اقدامات امداد و نجات انجام شده از سوی این سازمان برای اربعین حسینی گفت: از 13 مهرماه که طرح اربعین حسینی سازمان امداد ونجات آغاز شده تا روز گذشته در مجموع 29هزار و 710 نفر به پایگاه های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در طرح اربعین مراجعه کرده اند که از این تعداد 5009 نفر خدمات سرپایی دریافت کرده و 46 نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شده اند.

وی با بیان اینکه 6688 نفر نیز خدمات پزشکی نظیر تست فشار خون و قند خون را دریافت کرده اند، گفت: طی این مدت 17هزار و 967 نفر از زائران نیز اسکان موقت داشته اند که اکثر آنها مربوط به دو روز گذشته بوده است. در همین بازه زمانی عوامل سازمان امداد ونجات در 31 ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی زائران حضور داشتند که ازمیان 101 آسیب دیده این حوادث 18 نفر را به مراکز درمانی انتقال دادند و به 9 نفر نیز خدمات سرپایی را در محل ارائه کردند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها