أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۲۱۱۴
زمان انتشار: ۱۶:۰۷     ۱۹ مهر ۱۳۹۸
هواپیمایی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن استفاده از تمام تجهیزات و امکانات بالگردی و پهپادی خود برای برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین، امکانات هوایی ارتش و سپاه را نیز در راستای این ماموریت بزرگ و معنوی به کار گرفته است

به گزارش پایگاه 598، سردار حسینعلی مستاجران با اشاره به آماده باش نیروهای هواناجا برای ماموریت بزرگ اربعین اظهار داشت: هواپیمایی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن استفاده از تمام تجهیزات و امکانات بالگردی و پهپادی خود برای برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین، امکانات هوایی ارتش و سپاه را نیز در راستای این ماموریت بزرگ و معنوی به کار گرفته است.

وی با اشاره به استقرار نیروهای این پلیس در مرزهای چهارگانه افزود: ما در مرزهای مهران، شلمچه، چذابه، خسروی و میرجاوه امکانات بالگردی و پهپادی خود را برای رصد مرزها، مدیریت ترافیکی و کنترل ترددها و .. به کار گرفته ایم.

فرمانده هواناجا خاطر نشان کرد: در ایام اربعین همه کشور بسیج می شوند تا این کنگره عظیم به بهترین شکل برگزار و خیل عظیم عاشقان حسینی (ع) روانه کربلای معلی شوند و هواناجا نیز علاوه بر ایفای نقش در ماموریت های اشاره شده، در مواردی موضوع انتقال و جابه جایی بیماران به بیمارستان های ایلام، خوزستان و کرمانشاه را نیز دنبال می کند.

سردار مستاجران در پاسخ به این سوال که چه تعداد بالگرد و هواپیما از سوی نیروی انتظامی برای ماموریت اربعین در نظر گرفته شده، پاسخ داد: تعداد بالگردها به میزان نیاز در مرزهای چهارگانه و میرجاوه بستگی دارد اما در هر حال همه بالگردها، پهپادها و هواپیماها در کنار خلبانان و نیروهای این پلیس برای ماموریت اربعین آماده هستند. هواپیما هایی نیز از سوی هواناجا برای تردد مسئولان لشکری و کشوری برای موضوعاتی چون بازدید از مرزها در نظر گرفته شده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها