أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۲۲۵۹
زمان انتشار: ۱۳:۰۵     ۲۹ مهر ۱۳۹۸
معاون اشتغال و کارآفرینی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: افراد نیازمند و مددجویانی که در نیمه دوم پرونده‌شان تکمیل می‌شوند، به شرطی که طرح توجیهی آنها تائید شود و مشکل خاصی وجود نداشته باشد، معمولاً طی یک ماه پرداخت وام آنها انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه 598، حجت‌الله عبدالملکی درباره فرایند تشکیل پرونده مددجویان برای دریافت وام اشتغال تا زمان پرداخت وام اظهار کرد: دریافت وام از مرحله اول تا آخر به چند عامل بستگی دارد؛ نخستین موضوع این است که در چه زمانی پرونده را تشکیل می‌دهند چرا که معمولاً اعتبار ما تا پایان سال به اتمام می‌رسد و سال بعد نیز تا زمانی که منابع به ما تخصیص پیدا کند، چند مرحله باید طی شود؛ یکی اینکه باید بودجه به بانک مرکزی ابلاغ شود، سپس بانک نیز به شبکه بانکی و به استان‌ها اعلام و ابلاغ کند که در نهایت این چند مرحله پنج ماه طول می‌کشد.

به گزارش تسنیم وی خاطرنشان کرد: عملاً هر سال پرداخت وام اشتغال‌ به مددجویان و نیازمندان فاقد شغل از مرداد ماه آغاز می‌شود. در چنین شرایطی اگر فردی تشکیل پرونده را در فروردین یا اردیبهشت ماه داده باشد، چند ماه طول می‌کشد تا پس از تخصیص اعتبارات بتواند برای دریافت وام به بانک معرفی شود.

معاون اشتغال و کارآفرینی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: با توجه به منابعی که در صندوق قرض‌الحسنه امداد است از منابع این صندوق در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد که البته منابع این صندوق محدود است و امسال فقط 400 میلیارد تومان اعتبار این منبع است.

وی ادامه داد: افراد نیازمند و مددجویانی که در نیمه دوم پرونده‌شان تکمیل می‌شوند، به شرطی که طرح توجیهی آنها تائید شود و مشکل خاصی وجود نداشته باشد، معمولاً طی یک ماه پرداخت وام آنها انجام می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی از خروج سالانه 10 درصد از مددجویان کمیته امداد از چرخه حمایتی این نهاد خبر داد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها