أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۶۲۴۱۶
زمان انتشار: ۰۹:۲۱     ۰۴ آبان ۱۳۹۸
داداش‌ زاده:
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این تیم برای اینکه بتواند قدرت یک قهرمان را به رخ حریفان بکشد در بهترین زمان ممکن برد خیلی خوبی را کسب کرد.
به گزارش پایگاه 598، در خصوص پیروزی پر گل پنج بر صفر پرسپولیس مقابل شاهین شهرداری بوشهر گفت: خوشبختانه برد خوبی را پرسپولیس در زمانی بسیار مهم از لیگ برتر کسب کرد. تیمی که مدافع عنوان قهرمانی است باید خیلی زودتر از اینها به برد می رسید تا قدرت خود را به رخ حریفان بکشد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: شاگردان گابریل کالدرون مقابل حریفی قرار گرفت که به نظرم در بدترین شرایط خودش است. شاهین بوشهر نیاز به تقویت دارد تا بتواند خودش را در لیگ برتر به ثبات لازم برساند. با این حال فکر می کنم این برد کمک می کند تا پرسپولیس به خودباوری لازم برسد.

وی درباره هت‌تریک علی علیپور نیز اظهار داشت: علیپور مهاجم خوبی است که دوندگی بالایی در زمین مسابقه دارد. او هر وقت صاحب موقعیت شده است عملکرد خوبی داشته و گلزنی کرده است. علیپور صاحب موقعیت نمی شد که بتواند آنها را تبدیل به گل کند. او نیاز به مکمل داشت تا بتواند نمایش خیره کننده‌ای داشته باشد.

داداش‌ زاده تصریح کرد: حضور جونیور باعث شده بود تا تک تک اعضای تیم در فاز حمله به فکر جبران کم کاری های او باشند. پرسپولیس نیاز به تقویت در خط حمله خود دارد و به نظرم وقتش است که جونیور کنار گذاشته شود. وقتی یک مهاجم نمی تواند در بازی بسیار ساده هم در ترکیب قرار بگیرد مشخص است که آمادگی ذهنی و فیزیکی لازم را ندارد. اگر علیپور یک مکمل داشت قطعا می توانست زودتر از اینها هم به گل برسد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: اینکه پرسپولیس به یک برد قاطع رسیده است اتفاق بزرگی برای تیم محسوب می شود اما مهم این است که ضعف های این تیم نیز برطرف شده و اشتباهاتش را کمتر از همیشه کند. نباید با یک برد پرگل به فکر پیشرفت نبود. بلکه این تیم می تواند با اعتماد به نفس دوباره ای که کسب کرده است تمام امتیازات را جمع کند و خودش را به صدر جدول برساند. پرسپولیس همیشه بوی قهرمانی می دهد و باید مورد حمایت قرار گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها