أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۲۴۵۶
زمان انتشار: ۱۴:۴۸     ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
رییس اداره کارت و شبکه پرداخت بانک ایران زمین در مراسم رونمایی از هدیه کارت گفت: بانک ایران زمین در هشتمین همایش بانکداری الکترونیکی و نظام‌های پرداخت به بازدیدکنندگان از غرفه بانک، شارژ ویژه هدیه می‌دهد.
به گزارش پایگاه 598، بانک ایران زمین خدمت جدیدی طبق روال چند وقت اخیر خود ارائه کرده است. شاید پیش‌ آمده باشد که در روز تعطیل یا خارج از ساعت کاری بانک‌ها، به خرید کارت هدیه بانکی نیاز پیدا شود. اما عملاً دسترسی به آن مقدور نباشد. اینجاست که بانک ایران ‌زمین خدمت جالب و جدیدی را ارئه کرده است که در هر زمان و مکانی امکان دسترسی به کارت هدیه وجود داشته باشد.

محمود ساوسی، رئیس اداره کارت و شبکه پرداخت‌ بانک ایران زمین، در مراسم رونمایی از محصول جدید بانک ایران زمین به نام "هدیه کارت" گفت: جایزه ویژه‌ای به بازدیدکنندگان از غرفه بانک و دریافت‌کنندگان هدیه کارت تعلق می‌گیرد.

وی گفت: در راستای ارائه خدمات و سرویس‌های متناسب با نیاز مشتریان، بانک ایران زمین کارت هدیه‌ای با قابلیت شارژ به مبلغ دلخواه در هر زمان و مکان عرضه کرده است.

ساوسی در ادامه افزود: پیش از این، تهیه کارت هدیه با پیچیدگی‌هایی روبرو بود و بانک ایران زمین با ارائه این کارت مشکلات تهیه کارت هدیه را برطرف کرد و مشتریان می‌توانند این محصول را از شعب بانک ایران زمین انتخاب و از طریق درگاه شارژ هدیه کارت ایران زمین کارت خود را شارژ کنند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها