يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۲۴۶۱
زمان انتشار: ۱۱:۵۷     ۰۵ آبان ۱۳۹۸
رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا از تردد پرحجم و روان زائران پیاده در ورودی‌های مشهد مقدس خبر داد و گفت: محدودیت‌های تردد در معابر پیرامون بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) تا نماز مغرب و عشاءادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه 598، سرهنگ محمدباقر سلیمی رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین وضعیت معابر شهرهای زیارتی از جمله مشهد، قم و شیراز، اظهار داشت: در حال حاضر شاهد حضور گسترده مشتاقان و دلسوزان آل‌الله در شهرهای زیارتی کشور به ویژه مشهد، قم و شیراز هستیم.

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا با بیان این مطلب که پلیس راهور شهرهای زیارتی طرح‌های ویژه ترافیکی را از روز گذشته به مرحله اجرا گذاشته است، تصریح کرد: از روزهای پایانی هفته قبل شاهد حرکت زائران پیاده و دستجات و هیأت‌های عزاداری از استان‌های گلستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سمنان و شهرهای مختلف استان خراسان‌رضوی به سمت بارگاه مقدس و ملکوتی ثامن‌الحج علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) هستیم؛ در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور پوشش ترافیکی مسیرهای پیاده‌روی و جاده‌های منتهی به مشهد مقدس در دستور کار پلیس راهور و پلیس راه قرار داشته است.

وی گفت:‌ هم اکنون شاهد ورود پرحجم و روان زائران پیاده در مسیرهای ورودی مشهد مقدس از سمت چناران، نیشابور، کلات و سرخس هستیم.

سرهنگ سلیمی اعلام کرد: طرح ترافیکی پلیس راهور مشهد مقدس با اعمال محدودیت تردد وسایل نقلیه از ساعت 16 روز گذشته در پیرامون حرم مطهر و مسیرهای منتهی به حرم شامل بلوار امام رضا (ع)،‌ خیابان نواب صفوی، بلوار طبرسی، بلوار شیرازی و خیابان شهید اندرزگو اعمال شده است.

وی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص زمان اتمام محدودیت‌های اعمال شده و چگونگی تردد وسایل نقلیه عمومی،‌گفت: با توجه به بارش رحمت الهی و بارندگی در مشهد به منظور تسهیل در تردد زائران، اجازه تردد به وسایل حمل و نقل عمومی داده شده و خطوط تاکسیرانی و اتوبوسرانی در محدوده فوق فعال است؛ محدودیت‌های تردد در مشهد تا  نماز مغرب و عشاء ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا خاطرنشان کرد: در مسیرهای ورودی و همچنین بافت مرکزی مشهد مقدس تردد پرحجم و روان را شاهد هستیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها