يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۲۴۷۵
زمان انتشار: ۱۲:۲۳     ۰۵ آبان ۱۳۹۸
یک زائر کربلا که دچار مرگ مغزی شده و در بیمارستان آیت‌الله طالقانی کرمانشاه بستری بود که با رضایت خانواده در راستای اهدای اعضا به بیماران نیازمند، موجب نجات جان آنان و زندگی بخشی شد.
به گزارش پایگاه 598، با اهدا عضو یک زائر کربلا که دچار مرگ مغزی شده بود جان چندین بیمار نیازمند نجات یافت.

این زائر کربلا که ساکن مشهد بود، چندین روز است که در بیمارستان آیت‌الله طالقانی کرمانشاه بستری است؛ متخصصان جراح مغز و اعصاب، داخلی اعصاب (نورولوژیست)، داخلی، بیهوشی و مراقبت‌های ویژه این بیمارستان مرگ مغزی سمانه قزلی، ۳۷ ساله را تایید کردند.

پس از تایید مرگ مغزی، موضوع اهدا عضو به خانواده بیمار پیشنهاد داده شد که با رضایت، فرم رضایتنامه را تکمیل کردند.

پیکر سمانه قزلی، ۳۷ ساله ساکن مشهد صبح امروز به عنوان یک جانبخش برای برداشتن اعضا به تهران اعزام شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها