يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۲۸۱۳
زمان انتشار: ۱۲:۴۹     ۱۴ آبان ۱۳۹۸
بیژن علیمحمدی صداپیشه مطرح و باسابقه مجموعه‌های تلویزیونی صبح امروز بر اثر ایست قلبی در بیمارستان درگذشت.
به گزارش پایگاه 598، علی همت مومیوند دوبلور باسابقه در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تأیید خبر درگذشت بیژن علیمحمدی، عنوان کرد: متاسفانه بیژن علیمحمدی دوبلور پیشکسوت سینما و تلویزیون امروز صبح بر اثر ایست قلبی درگذشت.

وی افزود: علیمحمدی حدود دو هفته به دلیل سکته قلبی در بیمارستان بستری بود و امروز ۱۴ آبان در بیمارستان امام خمینی(ره) درگذشت.

علیمحمدی متولد سال ۴۰ از جمله گویندگانی بود که در دهه ۶۰ وارد واحد دوبلاژ صدا و سیما شد و تحت آموزش اساتید نسل دوم دوبله قرار گرفت. از کارهای متأخر این هنرمند می‌توان به نقش‌گویی‌هایش در سریال «معمای شاه» اشاره کرد.

سریال‌های تاریخی امام علی(ع)، روشن‌تر از خاموشی، فیلم سینمایی روز واقعه و ... از جمله آثاری بودند که در آن‌ها به عنوان صداپیشه حضور داشته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها