يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۲۸۴۱
زمان انتشار: ۰۴:۱۴     ۱۵ آبان ۱۳۹۸
عیدالله گنجی، مدیر مسئول روزنامه جوان در این خصوص نوشت: «فتح #لانه_جاسوسی از جهت فیزیکی هنری نبود. بالا رفتن جوان از دیوار دو متری در شهر خود عمل شاقی نبود.آنچه این روز را تاریخی کرد حمایت قاطع امام بود.سال ۹۰هم سفارت انگلیس فتح شد اما رهبری تایید نکرد وگم شد کسی هم از آن برای خود شخصیت نساخت و نان نخورد.امام از اسناد رسواگر لانه برآشفت»
به گزارش 598، سیزدهم آبان ماه سالروز تسخیر سفارت آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام می باشد و امام خمینی ضمن حمایت قاطع از تسخیر لانه جاسوسی، این اتفاق را انقلاب دوم نامیدند.

 

عیدالله گنجی، مدیر مسئول روزنامه جوان در این خصوص نوشت: «فتح #لانه_جاسوسی از جهت فیزیکی هنری نبود. بالا رفتن جوان از دیوار دو متری در شهر خود عمل شاقی نبود.آنچه این روز را تاریخی کرد حمایت قاطع امام بود.سال ۹۰هم سفارت انگلیس فتح شد اما رهبری تایید نکرد وگم شد کسی هم از آن برای خود شخصیت نساخت و نان نخورد.امام از اسناد رسواگر لانه برآشفت.

 

رهبر انقلاب:ممکن است آن کسی که خودش در تسخیر لانه‌ی جاسوسی فعال بوده،بعدازمدتی از کار خودش پشیمان شود کما اینکه ما پشیمان‌شده‌ هائی هم داریم خیلی از کسانی که در جنبش دانشجوئی حضور داشتند،در برهه‌ی دیگر،گرفتاریها و انگیزه‌های مختلف،ثبات قدم را از اینها گرفت لکن حرکت مربوط به دانشجوست.»


جام نیوز


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها