يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۲۹۰۳
زمان انتشار: ۱۹:۵۳     ۱۷ آبان ۱۳۹۸
وزارت دفاع آمریکا به سرنگونی یک پهپاد ناشناس در آسمان ایران واکنش نشان داد.
به گزارش پایگاه 598، وزارت دفاع آمریکا، «پنتاگون»، به سرنگونی یک پهپاد ناشناس در آسمان ایران که صبح امروز اتفاق افتاد، واکنش نشان داد.

وزارت دفاع آمریکا در این ارتباط اعلام کرده که پهپاد سرنگون شده در ایران متعلق به آمریکا نبوده است.

در همین ارتباط، حساب کاربری وزارت دفاع آمریکا در توئیتر اعلام کرده که گزارش‌ها در ارتباط با سقوط یک پهپاد متعلق به آمریکا نادرست است.

پنتاگون در ادامه گفته است که اگر یک هواپیمای بدون سرنشین در محدوده سنتکام سقوط کرده، این هواپیمای بدون سرشنین متعلق به آمریکا نیست.

صبح امروز منابع خبری اعلام کردند که سامانه پدافندی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در بندر ماهشهر بعد از مشاهده یک پهپاد به سرعت آن را ساقط کرده‌ است.

در همین ارتباط نیز، امیر «علیرضا صباحی‌فرد»، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: بامداد امروز یک فروند پهپاد متجاوز توسط سامانه‌های بومی نیروی پدافند هوایی ارتش مستقر در منطقه عمومی ماهشهر تحت هدایت شبکه یکپارچه قرارگاه پدافند هوایی کشور منهدم شد.

وی تصریح کرد: این اقدام قاطع و شلیک موشک در واکنش به تجاوز یک فروند پهپاد متجاوز خارجی به حریم هوایی کشورمان بوده است و پهپاد متجاوز قبل از رسیدن به اماکن حساس با هوشیاری کامل شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور منهدم شد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تاکید کرد: ما بارها اخطار داده ایم که شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور با آمادگی کامل، قاطعانه به هرگونه تجاوز به حریم هوایی کشور پاسخ خواهد داد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها