أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۶۲۹۱۱
زمان انتشار: ۲۰:۰۳     ۱۷ آبان ۱۳۹۸
در هفته دهم لیگ فوتبال رخ داد؛
تماشاگران و علاقمندان به فوتبال در دیدارهای هفته دهم رقابت های لیگ برتر، پرچم ایران را در ورزشگاه‌های محل برگزاری چند دیدار به اهتزاز درآوردند تا عامل همبستگی شوند.
به گزارش پایگاه 598، رقابت های هفته دهم لیگ برتر در حالی روز پایانی خود را پشت سر گذاشت که در چند ورزشگاه تماشاگران و علاقمندان به فوتبال با به اهتزاز درآوردن پرچم ایران همبستگی اقوام مختلف را به نمایش گذاشتند.

در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد هواداران تیم شهر خودرو در حالی به ورزشگاه آمدند که پرچم ایران را در دست داشتند و در طول بازی این پرچم ها را به اهتزاز در آوردند. 

در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان نیز ۳ هزار پرچم ایران بین تماشاگران توزیع شد تا تماشاگران با به اهتزاز درآوردن آن جلوه ویژه و زیبایی به ورزشگاه بدهند. 

بر روی چندین پلاکارد و بنر نیز نوشته هایی با مضمون همبستگی و وحدت ملت ایران به چشم می خورد. برخی تماشاگران نیز دست نوشته هایی با مضمون «چو ایران نباشد تن من مباد» در دست داشتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها