أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۲۹۱۸
زمان انتشار: ۲۰:۱۲     ۱۷ آبان ۱۳۹۸
نماینده ایران در رقابت‌های اسنوکر قهرمانی جهان حاضر به رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی نشد.
به گزارش پایگاه 598، رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان در مرحله یک  شانزدهم و یک هشتم پایانی انجام شد و طی آن علی روشنی کیا در بخش آقایان و محمود محمدی در بخش پیشکسوتان از راه یابی به مرحله بعد بازماندند و سیاوش مزینی تنها نماینده باقی مانده کشورمان پس از صعود به مرحله یک هشتم پایانی علیرغم تلاش هایش با نتیجه 5 بر 3 شکست را در مقابل حریف فیلیپینی پذیرفت و از دور این مسابقات کنار رفت.

در این مسابقات امیر سرخوش یکی از نمایندگان ایران هم مقابل حریفی از رژیم صهیونیستی حاضر به رقابت نشد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

تیم ملی اسنوکر کشورمان در بخش بانوان با ترکیب ارمغان حسنی، مریم ابراهیمی، سارا و پری بهاروندی، در بخش آقایان متشکل از امیر سرخوش، علی روشنی کیا، سیاوش مزینی و میلاد کاشانی و در بخش پیشکسوتان با ترکیب مجتبی سرافرازی، وحید شیرازی، محمدعلی علی پور و محمود محمدی آقاجری در این رقابت ها شرکت کرد.

گفتنی است بمنظور قضاوت در رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان منصور مقدم، حسین بیابانی و افشین دهقانی داوران بین المللی کشورمان نیز حضور دارند.

رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان هفتم تا هجدهم آبان ماه به میزبانی کشور ترکیه در حال برگزاری است.

منبع:فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها