يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۲۹۴۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۹     ۱۸ آبان ۱۳۹۸
روز سه‌شنبه هفته گذشته به مناسبت 13 آبان، گزارشی درباره تسخیر سفارت آمریکا با عنوان «کمال تبریزی: ضرغامی و احمدی‌نژاد مخالف بودند»، در روزنامه «شرق» منتشر شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از شرق، روز سه‌شنبه هفته گذشته به مناسبت 13 آبان، گزارشی درباره تسخیر سفارت آمریکا با عنوان «کمال تبریزی: ضرغامی و احمدی‌نژاد مخالف بودند»، در روزنامه «شرق» منتشر شد.

مسئول دفتر مهندس عزت‌الله ضرغامی جوابیه‌ای ارسال کرده است که متن کامل آن منتشر می‌شود: «مدیرمسئول محترم روزنامه شرق، با سلام و احترام؛ خبر مندرج در صفحه اول و دوم روزنامه مورخ 14/8/98 مبنی‌بر عدم حضور آقای مهندس ضرغامی در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و یا مخالفت ایشان در آن زمان، با این اقدام انقلابی و تاریخ‌ساز، کذب محض است. اظهارات و توهمات یک فرد نامتعادل سیاسی که اصولا ارزش پاسخ ندارد، در مقابل محکمات غیرقابل‌انکار، نباید مبنای خبر و گزارش و تحلیل نادرست در روزنامه شود. دقت کنید! لطفا بر اساس قانون مطبوعات در همان محل اصلاح فرمایید».
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها