يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۲۹۵۱
زمان انتشار: ۱۲:۱۹     ۱۸ آبان ۱۳۹۸
امیر، ولیعهد و نخست‌وزیر کویت در پیام‌هایی جداگانه قربانی شدن چند شهروند ایرانی در حادثه زلزله آذربایجان شرقی را به حسن روحانی تسلیت گفتند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه الرای، صباح الاحمد الجابر الصباح، امیر کویت در پیامی به حسن روحانی، رئیس‌جمهور کشورمان قربانی شدن تعدادی از شهروندان ایرانی در حادثه زلزله آذربایجان شرقی را به او و خانواده‌های قربانیان تسلیت گفت.

امیر کویت در این پیام برای قربیان آرزوی مغفرت الهی و برای آسیب دیدگان شفای عاجل را خواستار شد.

وی در این پیام گفت که از خداوند متعال می‌خواهم که مسئولان ایران آثار فاجعه‌آمیز این حادثه را پشت سر بگذارند.

از سوی دیگر،نواف الاحمد، ولی‌عهد و جابر المبارک، نخست‌وزیر کویت پیام های مشابهی به روحانی ارسال کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها