يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۲۹۵۴
زمان انتشار: ۱۲:۲۹     ۱۸ آبان ۱۳۹۸
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد از عملکرد اقتصادی دولت گفت: دولت پس از عملکرد اقتصادی نادرست به دنبال دوقطبی‌سازی جامعه است.
به گزارش پایگاه 598، جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: باید آقای روحانی یک بار هم که شده در طول زندگی‌اش، سوار مترو شده و مشکلات جوانان حاضر در آنجا را از نزدیک بشنود و ببیند که دست‌فروشان برای آنکه فروش مداد و خودکار به مردم التماس می‌کنند، در حالی که در جامعه‌مان ثروت و نعمت فراوانی وجود دارد.

وی افزود: دولت باید برای بهبود اقتصاد کشور در طول 6 سال اخیر به سراغ اقتصاد مقاومتی می‌رفت، ولی این کار را نکرده و حتی دستاوردی هم نداشته است، در چنین شرایطی معلوم است که با هجمه به شورای نگهبان به دنبال دوقطبی‌سازی هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: مجلس یازدهم در سرنوشت کشور بسیار مهم است؛ مردم به آگاهی خوبی رسیده‌اند و می‌خواهند مجلسی متفاوت داشته باشند و بر همین اساس هم می‌کوشند که رای خود را با پول عوض نکنند.

کریمی قدوسی اظهار داشت: نباید با پول و پلو رای بدهیم و باید فردی که از سابقه‌اش مطلع هستیم را به خانه ملت بفرستیم تا از منافع مردم دفاع کند نه منافع جریان و حزب و گروه و وزیر و دولت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها