أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۲۹۶۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۶     ۱۸ آبان ۱۳۹۸
نماینده محلات در مجلس افزود: جای تأسف دارد که کتاب «زیست» تا یک ماه پیش در برخی از دبیرستان‌ها در اختیار دانش‌آموزان نبود و در بازار آزاد تا ۲۰۰ هزار تومان به مردم فروخته شد!

به گزارش پایگاه 598، عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: قوه قضائیه و سازمان بازرسی باید علت گرانی کتب درسی را بررسی کرده و با متخلفان برخورد کنند چرا که قیمت برخی از کتاب‌ها به ۲۰۰ هزار تومن رسید. علیرضا سلیمی درباره علت گرانی کتب درسی و ورود این کتاب‌ها به بازار سیاه، افزود: باید وزارت آموزش و پرورش درباره علت گرانی کتب درسی و ورود کتاب‌های درسی به بازار سیاه توضیح دهد چرا که این شرایط قابل قبول نیست.

نماینده محلات در مجلس افزود: جای تأسف دارد که کتاب «زیست» تا یک ماه پیش در برخی از دبیرستان‌ها در اختیار دانش‌آموزان نبود و در بازار آزاد تا ۲۰۰ هزار تومان به مردم فروخته شد و مشکلات زیادی برای آنان به وجود آورد. وی ادامه داد: متأسفانه برخی از سودجویان از این فضا سوءاستفاده کردند و از مردم مبالغ هنگفتی را دریافت کردند که باید قوه قضائیه و سازمان بازرسی به این مساله ورود کرده و با متخلفان برخورد کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها