أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۲۹۶۱
زمان انتشار: ۱۳:۵۶     ۱۸ آبان ۱۳۹۸
رئیس انجمن نجات استان یزد با بیان این که شناساندن ماهیت واقعی سازمان مجاهدین خلق و جلوگیری از فریب جوانان ایرانی در پیوستن به این فرقه باطل است، گفت: در استان یزد هشت خانواده اسیر گروهک منافقین هستند که تاکنون هیچ کدام موفق به آزادی نشدند.
به گزارش پایگاه 598، رئیس انجمن نجات استان یزد با بیان این که شناساندن ماهیت واقعی سازمان مجاهدین خلق و جلوگیری از فریب جوانان ایرانی در پیوستن به این فرقه باطل است، گفت: در استان یزد هشت خانواده اسیر گروهک منافقین هستند که تاکنون هیچ کدام موفق به آزادی نشدند.
ابوالقاسم یغمایی در نشست خبری اعضای سابق گروهک تروریستی منافقین، با بیان این که انجمن نجات یک سازمان غیردولتی است که عمدتاً توسط جمعی از اعضای سابق سازمان مجاهدین خلق ایران تشکیل شده‌، اظهار کرد: هدف ایجاد و فعالیت انجمن نجات شناساندن ماهیت واقعی سازمان مجاهدین خلق و برقراری ارتباط میان اعضا این سازمان و خانواده‌های آن‌ها و کمک به جدایی این اعضا از سازمان است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها