أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۲۹۷۴
زمان انتشار: ۱۴:۵۱     ۱۸ آبان ۱۳۹۸
بازی با عراق یکی از حساس‌ترین بازی‌های تیم ملی در راه جام‌جهانی ۲۰۲۲ است، اما هنوز خبری از سرمربی بلژیکی تیم ملی نیست
به گزارش پایگاه 598، ویلموتس از ۸۹ روزی که از شروع کارش در تیم ملی گذشته ۵۷ روز را در مرخصی بوده و فقط ۳۲ روز کار کرده! تیم ملی برای بازی با هنگ‌کنگ هم از روز ۱۰ شهریور به اردو رفت و این بازی هم در روز ۱۹ شهریور برگزار شد.

یعنی ده روز را هم باید به روزهای حضور ویلموتس در ایران اضافه کنیم. اردوی تیم ملی برای دو بازی با کامبوج و بحرین هم از روز ۱۳ مهر شروع شد و با بازی تیم ملی در روز ۲۳ مهر مقابل بحرین به پایان رسید. اینجا هم باید ۱۱ روز را به روزهای حضور ویلموتس در ایران اضافه کنیم.

ویلموتس البته دو روز در اواخر شهریور هم برای تماشای دربی از نزدیک در تهران بود. با این حساب ویلموتس از زمان امضای قراردادش در مجموع ۵۳ روز در تهران بوده. قرارداد ویلموتس با فدراسیون در روز ۸ خرداد به امضا رسیده و از آن تاریخ تا امروز دقیقا ۱۶۵ روز گذشته. به زبان ساده ویلموتس فقط ۵۳ روز از ۱۶۵ روز را در تهران بوده و ۱۱۲ روز را در مرخصی به‌سر برده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها