يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۳۰۰۰
زمان انتشار: ۱۰:۰۶     ۱۹ آبان ۱۳۹۸
باتوجه به ایراد وکلای نجفی به نوع اصابت گلوله و اعتقاد آنها به قتل شبه‌عمد، دیوانعالی کشور رای صادر شده از دادگاه بدوی را نقض کرده و معاینه دوباره محل وقوع جرم با حضور متهم و وکلا برگزار شد.
به گزارش پایگاه 598، با توجه به ایراد وکلای نجفی به نوع اصابت گلوله و اعتقاد آنها به قتل شبه‌عمد، دیوانعالی کشور رای صادر شده از دادگاه بدوی را نقض کرده و معاینه دوباره محل وقوع جرم با حضور متهم و کارشناسان اسلحه و پزشکی قانونی و وکلا برگزار شد.

با رفع نقض وارد شده، پرونده در روز ششم آذرماه امسال بار دیگر در شعبه نهم دادگاه کیفری رسیدگی خواهد شد.

جلسه محاکمه به صورت علنی برگزار می‌شود.

منبع: جام نیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها