أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۳۰۱۱
زمان انتشار: ۱۲:۳۵     ۱۹ آبان ۱۳۹۸
یکی از اعضای اسبق شورای شهر کرمانشاه در اثر اصابت گلوله درگذشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه شنبه شب اعلام کرد: در پی اعلام فوت یکی از اعضای اسبق شورای شهر کرمانشاه در اثر اصابت گلوله، محمدحسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه عصر شنبه در حالی که بازپرس ویژه قتل و گروهی از مامورین انتظامی وی را همراهی می کردند از محل واقعه منتهی به فوت مرحوم «محسن ملکی» بازدید و معاینه بعمل آورده و بر روند تحقیقات میدانی بازپرس از نزدیک نظارت کردند.

در خبر دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه آمده است: متعاقبا و به فوریت گروهی از کارشناسان متشکل از پزشکی قانونی و کارشناس رسمی رشته سلاح و مهمات و کارآگاهان پلیس آگاهی به دستور دادستان بلافاصله ارزیابی های دقیق فنی و کارشناسی را انجام دادند.

در ادامه این خبر آمده است: این تیم کارشناسی ضمن تایید فوت ناشی از اصابت گلوله تا این مرحله شواهدی حاکی از حدوث واقعه جنایی (قتل) بدست نیامده است و قرائن موید وقوع حادثه (رعایت نکردن جوانب احتیاط به هنگام حمل یا تنظیف سلاح ) می باشد.

این خبر می افزاید: همچنین به اذعان اولیای دم جان‌ باخته، سلاح بکار گرفته شده دارای پروانه مجاز حمل می باشد و تحقیقات بیشتر پیرامون موضوع کماکان ادامه دارد.

دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه در پایان تاکید کرد شایسته است از هر قسم گمانه زنی های فاقد مبنا در این خصوص اجتناب شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها