يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۳۰۵۷
زمان انتشار: ۱۲:۲۷     ۲۰ آبان ۱۳۹۸
فردین فرمند، نماینده مردم میانه در مجلس:
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد به وضعیت کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان میانه تاکید کرد: به داد زلزله زدگان میانه برسید.
به گزارش پایگاه 598، فردین فرمند، نماینده مردم میانه در مجلس در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: خدا را شکر می‌کنم که اگر عشق او نبود جوانان و بسیجی‌ها به داد مردم میانه نمی‌رسیدند، چرا که دولتی‌ها کاری نمی‌کنند. روزنامه کیهان نوشته است بسیج سریع امکانات بومی و کشوری برای کمک به زلزله‌زدگان میانه. از زلزله بم، ورزقان و کرمانشاه چه یاد گرفته‌ایم؟ آقایان برای بازدید رفتند سلفی گرفتند و بازگشتند.

فرمند بیان کرد: از وزیر جوان گله کردم که چرا موضوع تلفن همراه را در روستاهای میانه مورد توجه قرار نمی‌دهند. مردم میانه بلد نیستند همچون سرخپوستان با دود به یکدیگر علامت دهند. ایشان با این موضوع شوخی کردند و موضوع تلفن حل نشد.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بسیاری از خانه‌ها در این زلزله ویران شده و از بین رفته که سال پیش زهرا عابدی دختر کوچکی در مصاحبه‌ای از وضعیت مدارس گله کرد و هنگامی که مصاحبه کننده دلیل گله کردن او را پرسید که می‌خواهد مشکل کشور خود را حل کند، اما او اولین کسی بود که از زیر آوار بیرون آوردند. به داد میانه برسید.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها