يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۳۰۶۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۸     ۲۰ آبان ۱۳۹۸
در جمع مسئولان یزد مطرح شد
رئیس جمهور گفت: دولت نباید شغل ایجاد کند بلکه زیرساخت‌ها را آماده می‌کند و بانک‌ها نیز تسهیلات را ارائه می‌دهند پس اگر کسی بیکار باشد مقصر خودش است.
به گزارش پایگاه 598، رئیس جمهور شب گذشته در جلسه شورای عالی اداری استان یزد گفت: «بعد از انتخابات ۴ سال باید آتش‌بس اعلام شود. در زمان جاهلیت هم که همه با هم جنگ و درگیری داشتند، ۴ ماه، ماه حرام بود و جنگ تعطیل می‌شد، اما گویا در کشور ما، ماه حرام هم نداریم». بخش های مهم اظهارات رئیس جمهور را در ادامه خواهید خواند:

*دولت نباید شغل ایجاد کند بلکه زیرساخت‌ها را آماده می‌کند و بانک‌ها نیز تسهیلات را ارائه می‌دهند پس اگر کسی بیکار باشد مقصر خودش است.

*انتخابات فرآیند خود را طی می‌کند و از روز ثبت‌نام تا روز رأی‌گیری و انتخاب پیش می‌رود، اما انتخابات که تمام شد، باید همه چیز تمام شود، نباید آن را تا انتخاب بعدی کش بدهیم.

*فرد منتخب در انتخابات اعم از انتخابات مجلس، شورا، ریاست جمهوری و یا هر انتخابات دیگری فقط منتخب رأی دهندگانش نیست، بلکه منتخب کل ملت است و همه باید با هر عقیده و نگرشی با فرد انتخاب شده کار کنند تا زمان انتخابات بعدی فرا برسد. همه باید در مدت ۴ سال در کنار و همراه فرد منتخب باشند. همه با هم باشیم و در کنار هم متفق باشیم و اگر نظر دیگری داریم تا انتخابات بعدی صبر کنیم تا فرد مورد نظر خود را انتخاب نمائیم.

*بعد از انتخابات ۴ سال باید آتش‌بس اعلام شود. در زمان جاهلیت هم که همه با هم جنگ و درگیری داشتند، ۴ ماه، ماه حرام بود و جنگ تعطیل می‌شد، اما گویا در کشور ما، ماه حرام هم نداریم.

*هر جا بتوانیم از طریق مذاکره مشکل شما مردم را حل کنیم یا آن را کاهش دهیم من به عنوان رئیس جمهور منتخب شما یک ثانیه صبر نخواهم کرد با اینکه می‌دانم کار بسیار سختی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها