يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۳۰۷۳
زمان انتشار: ۱۴:۵۴     ۲۰ آبان ۱۳۹۸
کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس به تمرینات بازگشته و کار با توپ را انجام می‌دهد.
به گزارش پایگاه 598، کمال کامیابی نیا هافبک پرسپولیس  چند روز پیش از شروع لیگ نوزدهم از ناحیه کتف دوباره مصدوم شد و این بار تصمیم گرفت تا کتف خود را به تیغ جراحان بسپارد. آسیب دیدگی او حدود دو ماه طول کشید و حالا کمال تمرینات خود را به صورت اختصاصی آغاز کرده است.
 
او اگرچه هنوز در تمرینات گروهی شرکت نمی‌کند اما نرم دوی را پشت سر گذاشته و حالا تمرینات ابتدایی با توپ را انجام می‌دهد. بازگشت او بدون تردید اتفاق خوبی برای گابریل کالدرون است ولی در همین مدت نیز محسن ربیع خواه عملکرد خوبی از خود نشان داد و ثابت کرد که می‌تواند جای کمال را پر کند.

با این حال مشخصه های فردی در کامیابی نیا همچون جنگندگی بیشتر، حضور در حملات و… سبب شده تا هواداران پرسپولیس برای حضور او در زمین لحظه شماری کنند. احتمالا او از دیدار با نساجی می‌تواند در ترکیب حضور یابد.

منبع: پارس فوتبال

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها