يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۳۱۱۴
زمان انتشار: ۱۳:۲۷     ۲۱ آبان ۱۳۹۸
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از رد طرح بخشودگی بهای برق مشترکان خانگی کم مصرف در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، سکینه الماسی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، در تشریح جزئیات جلسه عصر دیروز(دوشنبه 20 آبان) این کمیسیون، اظهار داشت: در جلسه عصر امروز کمیسیون طرح یک شوری بخشودگی بهای برق مشترکان خانگی کم مصرف با حضور مسئولان و کارشناسان وزارت نیرو، سازمان برنامه و بودجه کشور و مرکز پژوهش‌های مجلس بررسی شد.

وی افزود: پس از بررسی و استماع نظرات موافقان و مخالفان، طرح مذکور به رأی اعضای کمیسیون گذاشته شد که از سوی آنها رد شد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه 36 میلیون مشترک برق در کشور وجود دارد، اضافه کرد: از این تعداد 29 میلیون مشترکان خانگی هستند. 85 درصد برق مصرفی آن‌ها زیر الگوی مصرف است (الگوی مصرف زیر 300 کیلووایت ساعت در ماه است) لذا اگر طرح بخشودگی بهای برق مشترکان خانگی کم مصرف تصویب شود برق مصرفی این مشترکان رایگان خواهد شد که این موضوع خلاف ماده 138 آیین نامه داخلی مجلس و 75 قانون اساسی خواهد بود بنابراین طرح مذکور با اتفاق آرا از سوی اعضای کمیسیون رد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها