أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۳۱۲۳
زمان انتشار: ۱۴:۵۷     ۲۱ آبان ۱۳۹۸
مجموعه مستند تلویزیونی «برادران» به مناسبت هفته وحدت از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، اسماعیل حاج حیدری تهیه‌کننده مستند «برادران» با بیان این مطلب گفت: این مستند در ۷ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای تهیه و تولید شده است. کار تصویربرداری این مجموعه در استان‌های گلستان، کردستان و سیستان و بلوچستان انجام شده است.

وی ادامه داد: در این مستند روایتی از کسب و کار، آداب و رسوم و معیشت برادران اهل سنت، محبت‌شان به اهل بیت، خدماتشان به نظام و همچنین خدماتی که نظام به برادران اهل سنت ارایه داده است، نمایش داده می‌شود.

حاج حیدری توضیح داد: مستند «برادران» به زندگی اجتماعی ۷ شخصیت از مردم عادی اهل سنت در مشاغلی چون کشاورز، آشپز، نوازنده، تاجر، روحانی، خبرنگار و... پرداخته است.

مستند «برادران» در ۷ قسمت هر شب ساعت ۲۱:۳۰ در ایام هفته وحدت از شبکه پنج تلویزیون پخش می‌شود و تکرار این برنامه روز بعد در ساعت ۱۵:۳۰ و ۳:۳۰ بامداد خواهد بود.
 
منبع: کیهان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها