يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۳۱۶۵
زمان انتشار: ۱۲:۴۴     ۲۳ آبان ۱۳۹۸
رییس دلسوز رضایت دهد مشکلات حل می‌شود!
امیرآبادی درپاسخ به یکی از نمایندگان مجلس در خصوص خودسوزی چهارمین جانباز قمی و علت عدم برکناری مدیرکل بنیاد شهید استان قم گفت: به آقای رئیس دلسوز بفرمایید دست از حمایت بردارند، مشکل حل خواهد شد!
به گزارش پایگاه 598، در کمتر از سه ماه، چهارمین خودسوزی در جامعه ایثارگران قم رخ داد. اولین خودسوزی در دوم شهریور ماه مربوط به یک فرزند شهید در قم  بود که در مقابل در ورودی اتاق مدیرکل بنیاد شهید امور ایثارگران قم اقدام به خودسوزی کرد و جان باخت، پس از آن خودسوزی یک جانباز قمی در تهران، سومین خودسوزی یک جانباز و بازهم در قم  و چهارمین جانباز هم که همین آبان ماه خودسوزی کرد!

در همین خصوص «جعفرزاده ایمن‌آبادی» نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس مجلس در حساب توییتر نوشت:

"‏آقای دکتر ‎لاریجانی رییس محترم ‎مجلس ونماینده مردم متدین ‎قم!

چهارمین ‎جانباز قمی بدلیل ظلم های ‎بنیاد شهید ‎خودسوزی کرد. شما دلسوز مردم مظلوم قم و ‎ایثارگران فراموش شده هستید! نه بدنبال پایین کشیدن هستید! نه سرگرم امورات متفرقه! جلسه اضطراری بگذاریدمشکلات را دستور دهید مرتفع کنند."

در همین خصوص «امیرآبادی فراهانی» نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به جعفرزاده ایمن آبادی نوشت:

"‌سلام ما بارها به آقای شهیدی گفتیم که بنیاد قم با این اوضاع نیازمند تغییر است، ایشان منوط به رضایت رئیس مجلس کردند. حال شما لطف کنید به آقای رئیس دلسوز بفرمائید دست از حمایت بردارند مشکل حل خواهد شد."


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها