يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۳۱۶۹
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۲۳ آبان ۱۳۹۸
شواهد نشان می‌دهد که سعد حریری از طریق بازی‌های مختلف در تلاش برای بازگشت به دولت و تحمیل شروط خود برای تشکیل آن است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه خبری النشره، منابع آگاه گزارش دادند که سعد حریری نخست‌وزیر پیشبرد امور لبنان به افراد نزدیک خود گفته که می‌خواهد نخست‌وزیر دولت آینده باشد؛ اما در تلاش برای تحمیل شروطی است که از یک‌سو رضایت معترضان را به دست آورد و از سوی دیگر خارجی‌ها را راضی نگه دارد.
 
اطلاعات نشان می‌دهد که حریری به طور ظاهری نام چهار نفر از شخصیت‌های نزدیک به خود را برای نخست‌وزیری دولت جدید لبنان معرفی کرده بود؛ اما از همه آنها خواست تا اگر تماسی با آنها در این خصوص گرفته شد به بهانه اینکه می‌خواهیم فکر کنیم٬ پاسخی ندهند.

همچنین طبق اطلاعات٬ گروه‌های سیاسی به خوبی می‌دانند که سعد حریری برای تضمین بازگشت به دولت طبق شروط خود یعنی تشکیل دولت تکنوکرات٬ درحال مانور دادن است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها