يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۳۲۰۴
زمان انتشار: ۱۰:۰۰     ۲۵ آبان ۱۳۹۸
سرلشکر سلامی:
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه سعی می‌کنیم خانه‌های موقت و کانکس در اختیار مردم زلزله‌زده میانه و سراب قرار دهیم، گفت: جای هیچ نگرانی نیست و منازلی بهتر و زیباتر از گذشته ساخته خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور دیدار با زلزله‌زدگان شهرستان‌های میانه و سراب و باز‌دید از روند امداد‌رسانی، آوار‌برداری و بازسازی مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی، صبح امروز وارد این مناطق شد.

سرلشکر سلامی در جمع مردم مناطق زلزله‌زده، درگذشت تعدادی از هموطنان در زلزله را به تمامی اهالی روستا و خانواده‌های داغدار تسلیت گفت و افزود: آرزو می‌کنم وظیفه سربازی خود را در امدادرسانی و بازسازی روستا انجام دهیم.

وی که در جمع مردم روستای ورنکش میانه سخن می‌گفت با بیان اینکه سپاه نخستین گروه امدادی بود که به مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی وارد شد و آخرین گروه خواهد بود که از روستا‌های خسارت دیده خارج می‌شود، تصریح کرد: در یک هفته گذشته ۱۰۵ واحد مسکونی ویران شده، آوار‌برداری شده است که نیمی از این واحد‌ها را قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه آوار‌برداری کرده است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه سپاه مدافع اصلی و همیشگی مردم در سختی‌ها و مشکلات است و همیشه در کنار آن‌ها خواهد بود، تاکید کرد: اگر سیاست‌های مجریان مشخص شود بضاعت خود را پای کار خواهیم آورد. این یک آزمایش الهی است و همه از یک تن واحد هستیم و هم‌نوعیم که حادثه‌های خیلی سخت‌تری را پشت سر گذاشته‌ایم.

وی با بیان اینکه از ابتدای حادثه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا و فرزندان این سرزمین علی‌رغم آماده‌باش در ماموریت دیگر، به یاری مردم شتافتند، ابراز داشت: اطمینان داشته باشید تا مشکلات رفع نشود از منطقه نخواهیم رفت.

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه بیش از ۲۰ دستگاه مهندسی در روستا مستقر شده و ان‌شاءالله ظرف دو هفته آواربرداری تمام می‌شود، تصریح کرد: سعی می‌کنیم خانه‌های موقت و کانکس در اختیار قرار دهیم. جای هیچ نگرانی نیست و منازلی بهتر و زیباتر از گذشته ساخته خواهد شد.

سرلشکر سلامی همچنین در این بازدید ۵۰۰ بسته فرهنگی و اسباب بازی را به کودکان ورنکش میانه به عنوان هدیه عید میلاد پیامبر اعظم (ص) اهدا کرد.

منبع:میزان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها