أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۶۳۲۳۱
زمان انتشار: ۱۳:۲۵     ۲۵ آبان ۱۳۹۸
وزیر امورخارجه آمریکا با تکرار ادعا‌های نخ‌نما و خصمانه خود علیه کشورمان گفت که رد پای ایران و روسیه در سوریه قابل مشاهده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، مایک پمپئو در یک سخنرانی با موضوع "آزادی بشر" به تکرار ادعا‌هایی واهی و خصمانه علیه کشورمان پرداخت و مدعی شد که ایران عامل اصلی بی‌ثباتی در منطقه است.

وی در ادامه ادعا‌های بی‌اساس خود در این سخنرانی که روز جمعه انجام شد، ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد و مدعی شد: آن‌ها (ایرانی‌ها) در مسیری قرار دارند که هر روز به دست یافتن به ظرفیتی که می‌تواند میلیون‌ها انسان را به خطر بیندازد، نزدیک‌تر می‌شوند.

بنابر گزارش پایگاه اینترنتی وزارت امورخارجه آمریکا، پمپئو در بخش دیگری از سخنان خود درباره سوریه گفت که ایران و روسیه در حال حاضر رد پای بزرگی در سوریه دارند و با اسد (رئیس جمهور سوریه) همکاری داشته‌اند.

به گزارش ایسنا، مقامات آمریکایی همواره بدون اشاره به این حقیقت که خود ریشه تمامی مشکلات و اختلافات در خاورمیانه و در نتیجه آن، بی‌ثباتی در این منطقه هستند با طرح چنین ادعا‌های بی‌اساسی سعی دارند توجه جامعه بین‌الملل را از این حقایق دور کنند و جمهوری اسلامی را برای همه مشکلات منطقه از جمله گسترش تروریسم مقصر جلوه دهند.

همچنین سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا گزارش داد که مایک پمپئو روز پنج‌شنبه با ژان ایو لودریان، همتای فرانسوی خود درباره ایران و لزوم مسئول دانستن این کشور برای آنچه رفتار‌های تحریک‌آمیز تهران خواندند، رایزنی کرده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها